Kodinkoneet
Kysymyksiä Home Connect ‑perheestä
Mikä on Home Connect ‑perhe?
Kodinkoneiden suosikkimerkit, kuten Bosch ja Siemens, kuuluvat Home Connect ‑perheeseen. Jos sinulla on tilejä näillä tuotemerkeillä, ne synkronoidaan automaattisesti keskenään. Jos sinulla on Home Connect ‑sovellus, se jakaa tiedot tileillesi. Sovelluksen avulla voit kätevästi pariliittää ja hallita yhdistettyjä laitteita älypuhelimellasi.
Mitä profiilien synkronointi tarkoittaa?
Profiilien synkronointi tarkoittaa sitä, että jos päivität yhden Home Connect ‑perheeseen kuuluvan tuotemerkin tiliprofiilisi, nämä tiedot siirtyvät automaattisesti Home Connect ‑perheen muiden tuotemerkkien tileillesi. Tämän ansiosta sinun tarvitsee päivittää tiliprofiilisi vain kerran.
Mitä tietoja synkronoidaan?
Profiilitiedot, kuten nimesi ja osoitteesi, synkronoidaan kaikissa Home Connect ‑perheeseen kuuluvissa tileissäsi.
Mitä hyötyä tilien synkronoinnista on?
Kun soitat asiakaspalveluun, sinua pystytään palvelemaan nopeammin, sillä työntekijät näkevät suoraan tili- ja tuotetietosi. Pystyt myös helposti luomaan käyttäjätilejä muille Home Connect ‑perheen tuotemerkeille. Kun olet antanut luvan, henkilökohtaiset profiilitietosi jaetaan kyseiselle tuotemerkille.
Mitä tapahtuu, kun päivitän tietojani?
Jos muutat yhden Home Connect ‑perheeseen kuuluvan tuotemerkin profiilitietojasi, nämä tiedot synkronoidaan automaattisesti Home Connect ‑perheen muiden tuotemerkkien tileillesi. Tämän ansiosta henkilökohtainen profiilisi pysyy ajan tasalla kaikilla tileillä.
Miksi henkilökohtainen profiilini ei päivity automaattisesti Home Connect ‑sovelluksessa?
Tällä hetkellä palvelu toimii niin, että jos päivität profiilitietosi Home Connect ‑sovelluksessa, tiedot jaetaan Home Connect ‑perheeseen kuuluvien kodinkonemerkkien tileille. Kehitämme edelleen toiminnallisuutta, jotta myös kodinkonemerkkien tileillä tehdyt päivitykset synkronoituisivat Home Connect ‑sovellukseen.
Kysymyksiä SingleKey ID:stä
Mikä on SingleKey ID?
SingleKey ID on kertakirjautumisen digitaalinen identiteettialusta. Sen avulla voit kirjautua Bosch-tilillesi sekä eri kumppanisivustoille, kauppoihin, sovelluksiin ja palveluihin yhdellä kirjautumistunnuksella.
Miksi minun on käytettävä SingleKey ID:tä?
Bosch Kodinkoneet on SingleKey ID:n kumppaniyritys. Pääset kirjautumaan sisään SingleKey ID ‑kumppaneiden verkkotarjouksiin yhdellä ainoalla kirjautumisella. Et enää tarvitse eri salasanoja ja käyttäjänimiä.
Mitä eroa on SingleKey ID:llä ja MyBoschilla?
SingleKey ID on kertakirjautumistunnus (sähköpostiosoite ja salasana), jonka avulla pääset kumppaniyrityksissä, kuten Bosch Kodinkoneissa, oleville tileillesi. Sen ansiosta kirjautuminen sujuu nopeasti ja turvallisemmin.
MyBosch on käyttäjätilisi Bosch Kodinkoneissa. Se koostuu henkilökohtaisesta profiilistasi sekä rekisteröityjen tuotteidesi tiedoista. Kirjaudut sisään MyBoschiin käyttämällä SingleKey ID:tä.
Synkronoiko SingleKey ID tilit, jotka ovat sen kumppaniyrityksissä?
Ei, SingleKey ID tarjoaa vain kertakirjautumisen. Bosch Kodinkoneille antamasi profiilitiedot synkronoidaan Home Connect ‑perheeseen kuuluvien kodinkonemerkkien kanssa.
Yleisiä kysymyksiä
Miten päivitän synkronoidun tilin?
Sinun tarvitsee vain kirjautua Home Connect ‑perheeseen kuuluvan tuotemerkin tilille ja hyväksyä päivitys.
Entä jos en hyväksy uusia käyttöehtoja?
Sinun on hyväksyttävä uudet käyttöehdot, jotta voit käyttää tiliäsi. Jos et hyväksy ehtoja, et voi käyttää tiliäsi.
Ottavatko muut Home Connect ‑perheeseen kuuluvat tuotemerkit minuun yhteyttä?
Profiilitietojasi ei käytetä markkinointitarkoituksiin ilman lupaasi. Muuttamalla profiilissasi olevia viestintäasetuksia voit suostua siihen, että jokainen Home Connect ‑perheeseen kuuluva tuotemerkki ottaa sinuun yhteyttä.
Miten voin poistaa tilini?
Voit poistaa tilisi MyProfile-osiossa.