[global.common.btn.skiptocontent]
Kodinkoneet
Kirjaudu sisään / Rekisteröidy

Usein kysyttyä

Milloin saan cashback-palautukseni?

Pyrimme tekemään pankkisiirron 28 päivän kuluessa voimassa olevan cashback-vaatimuksen ja sitä tukevien kuittien vastaanottamisesta. Huomaa, että voit tarkistaa korvausvaatimuksesi milloin tahansa online-seurantajärjestelmässämme käyttämällä henkilökohtaisia kirjautumistietojasi, jotka olemme lähettäneet sinulle sähköpostitse saatuamme korvausvaatimuksesi. Jos sinulla on kysyttävää maksustasi, lähetä sähköpostia osoitteeseen bsh@promotion-support.com.

Mistä tiedän, milloin maksu suoritetaan?

Kun cashback-vaatimuksesi on käsitelty, järjestämme cashback-palautuksen. Kun rahat ovat tililläsi, saat asiasta sähköpostiviestin. Voit nopeasti tarkistaa korvausvaatimuksesi tilan online-seurantajärjestelmästämme. Jos sinulla on kysyttävää maksustasi, lähetä sähköpostia osoitteeseen bsh@promotion-support.com.

Maksoin tuotteeni luotto-/pankkikortilla. Miksi palautusta ei hyvitetä samalle kortille?

Cashback-palautukset voidaan tehdä vain pankkisiirrolla. Hyvitettävä summa siirretään pankistamme henkilökohtaiselle pankkitilillesi, jonka tiedot olet antanut rekisteröitymisesi yhteydessä. Tähän tarvittavat tiedot ovat IBAN- ja SWIFT (BIC) -koodisi. Jos et ole varma pankkitiedoistasi, ota yhteys lähimpään pankkikonttoriisi.

Miten maksu näkyy pankkitililläni?

Huomaa, että cashback-kampanjoiden maksut maksaa maksupalveluntarjoajamme. Jos sinulla on kysyttävää maksustasi, lähetä sähköpostia osoitteeseen bsh@promotion-support.com.

Mitä tiedostomuotoja asiakirjojen lataamisessa voidaan käyttää rekisteröintiprosessin aikana, ja onko tiedostoilla kokorajoituksia?

Huomaa, että tiedostokoko on enimmillään 4 megatavua. Voit ladata vain vakiomuotoisia JPG-, TIF- ja PDF-tiedostoja.

Mitä teen, jos rekisteröintitietoni ovat muuttuneet cashback-kampanjaan rekisteröitymisen jälkeen ja haluan päivittää ne?

Voit päivittää pankkitietosi milloin tahansa online-seurantajärjestelmässämme käyttämällä sinulle sähköpostitse lähetettyjä kirjautumistietoja. Tämä on turvallisin tapa päivittää tiedot. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteys osoitteeseen bsh@promotion-support.com.

Miten voin olla varma, että voin antaa pankkitilini tiedot turvallisesti verkossa osana cashback-kampanjaa?

Sivustollamme käytetään Rapid SSL -suojausta. SSL (Secure Sockets Layer) on protokolla, joka mahdollistaa tietojen salauksen Internetissä. Sitä käytetään yleisimmin suojaamaan verkkoselainten ja palvelimien välistä viestintää. Kun selaimesi muodostaa yhteyden suojattuun sivustoon, se hakee sivuston SSL-varmenteen ja tarkistaa, ettei se ole vanhentunut, että sen on myöntänyt varmentava viranomainen, johon selain luottaa, ja että sitä käyttää verkkosivusto, jolle se on myönnetty.

Mitä pidetään hyväksyttävänä todisteena ostosta?

Ostosta on oltava voimassa oleva kuitti, josta näkyy selvästi jälleenmyyjän nimi, ostetun tuotteen nimi, tuotteen hinta ja ostopäivä.

Sain sähköpostiviestin, jossa sanotaan, että korvausvaatimuksestani puuttuu tietoja. Miten voin lisätä ne?

Kun olet lähettänyt meille korvausvaatimuksen, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, joka sisältää kirjautumistietosi. Näiden tietojen avulla voit vierailla online-seurantajärjestelmässä, jossa voit seurata rekisteröintisi käsittelyä ja lisätä lisätietoja. Noudata meiltä saamiesi sähköpostiviestien ohjeita. Huomaa myös, että kun kirjaudut sisään ensimmäisen kerran, sinua pyydetään vaihtamaan salasanasi turvallisuussyistä. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteys osoitteeseen bsh@promotion-support.com

Miksi en voi kirjautua online-seurantajärjestelmään ja seurata korvausvaatimustani?

Syynä voi olla jokin seuraavista:

Käytä kirjautumistietoja, jotka lähetimme sinulle sähköpostilla, kun jätit korvausvaatimuksesi. Jos et saanut sähköpostia, tarkista roskapostikansiosi.

Kirjautumistiedot ovat kirjainkohtaisia, joten varmista, että kirjoitat tiedot täsmälleen oikein (isoilla/pienillä kirjaimilla).

Jos olet unohtanut salasanasi, voit vaihtaa sen. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteys osoitteeseen bsh@promotion-support.com

Jos sinulla on vielä kysyttävää, ota yhteys osoitteeseen.