Bosch asettaa asiakaspalvelunsa laadulle samat korkeat vaatimukset kuin kodinkoneidensa laadulle. Vuosien kokemuksen ja laajan palveluverkoston ansiosta Bosch-kodinkonehuolto edustaa luotettavuutta, kestävyyttä ja asiantuntemusta. Bosch-huoltoteknikkomme korjaavat astianpesukoneita, pyykinpesukoneita, uuneja, keittotasoja, jääkaappeja, pakastimia ja muita suuria Bosch-kodinkoneita. Bosch-huoltoteknikot tulevat kotiisi, analysoivat mahdolliset ongelmat ja korjaavat kaikki viat paikan päällä. Heillä on lisäksi mukanaan oikeat varaosat, jos niitä tarvitaan, ja he tarjoavat asiantuntemusta, neuvoja ja tukea, jotta ongelmat voitaisiin estää tulevaisuudessa.
Tutustu tällä sivulla tarjottuihin varausvaihtoehtoihin tilataksesi korjauksen Bosch-kodinkoneellesi.
Voit varata kodinkoneesi korjauskäynnin verkossa Bosch-kodinkoneiden asiakaspalvelussa – nopeasti, helposti ja milloin tahansa. Aloita verkkoajanvaraus kirjoittamalla laitteen mallinumero (E-nro). Syötä laitteesi mallinumero (E-nro). E-nro tarvitaan teknikon käynnin valmistelua varten esim. jotta teknikolle voidaan hankkia tarvittavat varaosat.
Bosch kodinkoneiden alkuperäishuoltoa hoitaa BSH Kodinkoneet Oy (”BSH”) pääkaupunkiseudulla ja lähialueilla. Muilla alueilla huollon varauksissa ja hintatiedusteluissa palvelevat BSH:n valtuutetut sopimushuoltoliikkeet. Ota yhteyttä Boschin asiakaspalveluun, jos sinulla on kysyttävää.
Ota yhteyttä Bosch-kodinkonehuollon palvelunumeroon varataksesi korjauksen
Ota yhteyttä Bosch-asiakaspalvelun palvelunumeroon tilataksesi teknikon käynnin. Huoltoteknikko kysyy muutamia tietoja laitteesta sekä ongelman kuvauksen. Anna laitteesi mallinumero (E-nro). E-nro tarvitaan teknikon käynnin valmistelua varten esim. jotta teknikolle voidaan hankkia tarvittavat varaosat. E-nro löytyy laitteesi tyyppikilvestä. Se koostuu alussa olevasta kolmesta kirjaimesta, joita seuraa numeroiden ja kirjaimien yhdistelmä. Bosch-mallinumerot alkavat aina kolmella kirjaimella ja päättyvät merkkiin "/" ja kahteen numeroon viimeisinä merkkeinä.
Soita 020 751 07 05* ja Bosch-palvelutiimin jäsen auttaa sinua teknikon käynnin varaamisessa.
Puhelinpalvelumme on auki seuraavasti:
Ma–to 9–17 ja pe 9–16
*Soittajahinta kiinteästä verkosta ja matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
Haluatko ratkaista ongelmat tilaamatta korjausta?
Jotkut Bosch-kodinkoneiden ongelmat voidaan korjata ilman teknikon apua, ja vianmääritysosiomme auttaa ratkaisemaan monia yleisiä ongelmia, joita Bosch-kodinkoneessa voi ilmetä.
Tutustu vianmääritysosioomme löytääksesi vastaukset Bosch-kodinkoneeseesi liittyviin yleisiin kysymyksiin ja ongelmiin.
Me Bosch-kodinkoneissa toivomme, että autat meitä parantamaan tuotteitamme ja palveluitamme, joita tarjoamme sinulle, kertomalla oman mielipiteesi. Voitko auttaa meitä vastaamalla tähän lyhyeen kyselyyn?
Vastaaminen kestää alle minuutin.
Jos tarvitset tukea, voit ottaa yhteyttä meihin lomakkeella tai soittamalla numeroon 020 751 0705. Puhelun hinta matkapuhelimesta sekä kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.