Evästeiden käyttö

Bosch-verkkosivuilla käytetään evästeitä, jotta voit laittaa tuotteita ostoskoriin ja varata korjaajan verkon kautta. Lisäksi Bosch kerää evästeiden avulla anonyymiä tilastotietoa, jonka avulla voimme parantaa verkkosivujen toimintaa. Voit jättää huomioimatta tämän viestin, jos et halua tietää asiasta enempää. Jos haluat saada lisätietoja käyttämistämme evästeistä ja asetustesi hallinnasta, napsauta oikealla olevia linkkejä.

 

Kahvinkeittimen lasikannu on rikki

Kahvinkeittimen lasikannu on rikki. Mitä nyt?

Jos kahvinkeittimen lasikannu tai pannu menee rikki, kysymys on siitä, milloin se tapahtui. Tapahtuiko se 24 kuukauden takuujakson aikana? Siinä tapauksessa me annamme useimmissa tapauksissa tilalle vaihto-osan. Edellytyksenä on, että viallisessa lasikannussa tai pannussa on materiaalivika. Jos ei ole ole, voit siitä huolimatta löytää uuden lasikannun Bosch-vaihto-osien haulla käyttämällä E-numeroa ja tuotenumeroa.

Huoltoapu

Ota yhteyttä

Palvelemme ma-to 8-17 ja pe 9-16.

Puh. 020 751 07 05

*Soittajahinta kiinteästä verkosta ja matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.

Apu on lähellä

Varaa huoltokäynti sinulle sopivaan ajankohtaan.

Tutustu eShopiimme

eShopistamme löydät laajan valikoiman puhdistusaineita, varaosia sekä lisätarvikkeita kodinkoneellesi.

Tutustu kodinkoneeseesi Bosch-käyttöohjeen avulla

Käyttöohjeemme tarjoavat sinulle arvokasta tietoa kodinkoneesi käytöstä.