Asiantuntijan huoltokäynnin varaaminen verkossa kellon ympäri on joustava ja luotettava tapa ratkaista mikä tahansa tekninen ongelma niin pian kuin mahdollista. Varauspalvelussa voit kuvailla kodinkoneessasi ilmenevän ongelman sekä valita itsellesi parhaiten sopivan kellonajan asiantuntijan käyntiä varten.
Jos haet asiantuntijan neuvoja, haluat tilata varaosia tai tarvitset huoltoteknikon käymään luonasi, laitteen E-numero (mallinumero) ja FD-nro (valmistuskoodi) auttaa meitä tunnistamaan mallin ja tarjoamaan yksilöllistä tukea. Jos laitteesi on jo rekisteröity MyBosch-tiliin, nämä numerot ovat tallentuneet automaattisesti, joten voit saada suoraan näkyviin sinun laitteesi huoltovaihtoehdot oman henkilökohtaisen tilisi kautta.
Saatat joutua maksamaan korjauksen vähimmäiskustannukset, mikäli niitä ei korvata lakiin perustuvien takuuehtojen mukaisesti.
Tulet yllättymään huomatessasi, kuinka monta ongelmaa voit helposti poistaa ihan itse. Selaa Bosch-kodinkonettasi koskevat yleisimmät kysymykset.
Yhteyden saaminen Boschin korjausasiantuntijaan on helppoa, sillä tavoitat asiakaspalvelumme asiantuntijan puhelimitse ma–to 8–17 ja pe 9–16. Puh. 020 751 07 05.