Evästeiden käyttö

Bosch-verkkosivuilla käytetään evästeitä, jotta voit laittaa tuotteita ostoskoriin ja varata korjaajan verkon kautta. Lisäksi Bosch kerää evästeiden avulla anonyymiä tilastotietoa, jonka avulla voimme parantaa verkkosivujen toimintaa. Voit jättää huomioimatta tämän viestin, jos et halua tietää asiasta enempää. Jos haluat saada lisätietoja käyttämistämme evästeistä ja asetustesi hallinnasta, napsauta oikealla olevia linkkejä.

 

100 päivän palautusoikeus.

Mikäli et ole täysin tyytyväinen, voit palauttaa rekisteröidyn Bosch-kodinkoneesi 100 päivän sisällä.

Rekisteröidy tästä

100 päivän palautusoikeuden ehdot.

BSH Kodinkoneet Oy myöntää sinulle alla ilmenevin ehdoin 100 päivän palautusoikeuden. Jotta 100 päivän palautusoikeus olisi voimassa, sinun tulee rekisteröidä itsesi ja Bosch-kodinkoneesi MyBosch-sivustolle viimeistään 14 vuorokauden kuluessa ostopäivästä tai toimituspäivästä (jos koneet on toimitettu jälkikäteen). Voidaksesi hyödyntää palautusoikeuden sinun täytyy palauttaa kodinkone viimeistään 100 päivän kuluttua ostopäivästä tai toimituspäivästä (jos koneet on toimitettu jälkikäteen).

Boschin 100 päivän palautusoikeus koskee vain loppukuluttajia, ei kauppiaita tai ammattikäyttöä. Kodinkoneen on oltava ostettu ja maksettu kokonaan verkkokaupassa tai fyysisessä myymälässä Suomessa. 100 päivän palautusoikeus ei koske Tassimo-kapselikeittimiä eikä Bosch-kodinkoneita, jotka sisältyvät uusiin taloihin tai asuntoihin. Sinun täytyy säilyttää ostokuitti ja alkuperäinen pakkaus, mikäli haluat palauttaa kodinkoneen. Rekisteröinnin yhteydessä luot ensin oman MyBosch-tilin, minkä jälkeen kirjaudut sisään ja rekisteröit Bosch-kodinkoneesi.

Jotta voit palauttaa kodinkoneen, sinun tulee täyttää palautuslomake ja ladata kuittikopio MyBosch-jäsensivullesi.

Tämän jälkeen saat palautus- ja pakkausohjeet sähköpostiisi. Pakkaa kodinkone alkuperäiseen pakkaukseen, jotta tuote ei vaurioidu kuljetuksen aikana. Palautettavan tuotteen on oltava täysin toimiva ja puhdas. Kun palautat ison kodinkoneen*, DB Schenker noutaa tuotteesi ja kun palautat pienen kodinkoneen**, vie se lähimmälle R-kioskille.

Bosch 100 päivän palautusoikeus ei sisällä palautuksen toimituskuluja, joten sinun täytyy maksaa palautuskuluja isosta kodinkoneesta* 50 euroa ja pienestä kodinkoneesta** 10 euroa. Vähennämme tämän määrän ostohinnasta rahojen palautuksen yhteydessä.

Kun palautuksesi on vastaanotettu, maksamme rahat takaisin ilmoittamallesi pankkitilille, palautuskulut vähennettynä, 4–8 viikon kuluessa. Jos kodinkone on avaamattomassa pakkauksessa ja haluat palauttaa sen myymälän avoimen kaupan puitteissa, ota ensin yhteyttä myymälään. Boschin 100 päivän palautusoikeus ei rajoita normaalia tuotetakuutasi eikä vaikuta oikeuksiisi kuluttajana.

Jos haluat poistaa MyBosch-sivustolle rekisteröimiäsi Bosch-kodinkoneita tai poistaa koko MyBosch-tilisi, sinun on tehtävä se itse profiilin kautta. Jos tarvitset apua, voit aina ottaa meihin yhteyttä.

Jos sinulla on kysyttävää tyytyväisyystakuusta, soita meille numeroon 0207 510 700 (valitse 1, jotta pääset kuluttajapalveluun).

Puhelun hinta:
Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh + 7,02 snt/min
Matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min

Tämän tyytyväisyystakuun lisäksi sinulla on aina lainmukaiset oikeutesi, esimerkiksi virheellisen tuotteen johdosta, eikä tämä tyytyväisyystakuu mitenkään rajoita niitä.

* Astianpesukone, pyykinpesukone, kuivausrumpu, jääkaappi, pakastin, jääkaappi/pakastin, uuni, liesi, keittotaso, liesituuletin, mikroaaltouuni tai kalusteisiin sijoitettu espressoautomaatti.

** Esim. yleiskone, vapaasti sijoitettava espressoautomaatti, pölynimuri, kahvinkeitin, vedenkeitin, sähkövatkain, sauvasekoitin tai hiustenkuivain.